fredag 1. januar 2010

GODT NYTTÅR!

2010
Så er det over.... den kom og den gjekk i år også - jula. Alle førebuingane: innkjøp, pynting, nye innkjøp, parkering, kassakø, kva har vi gløymt? Tanken på at vi ikkje fekk handla inn nok heldt på å ta overhand. Vi har fylt berepose etter berepose. Utruleg at vi treng så mykje meir mat i jula enn elles i året??

Magen seier frå før kvart måltid at der er ikkje plass til meir. Men all den gode maten som vi har laga må no etast vel? Kompostkvern i eigen mage?? 
Så kjem kvelden. Eg ligg i senga med ein mage som jobbar på høgste gir. Ikkje mogeleg å sove. Javel, berre å stå opp. Finne fram boka. Lese ein times tid.
I morgon skal eg ete berre litt, vente til eg vert svolten, og så slutte i tide.

Men korleis vart det? Etter å ha konsumert restane etter hjortegryta og den heimelaga isen med bringebær og eggelikør så vart nok godstolen FOR freistande. Ein liten middagskvild berre, sidan det vart så lite søvn sist natt.....
Ja, vi er i gang. Den vonde sirkelen. Døgnet er snudd. Dårleg samvit, kaloriar i tonnevis.
Godt at alt er over no. Gled meg til jobb på måndag. Håper der er plass på helsestudio også...
GODT NYTTÅR!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe...så sant som det er sagt;)...men...så skal det jo sies at sunnmøringene har jo ganske så mye godt på bordet også da;)...husker iallefall det fra jeg var liten....eller...er det med det som med alt annet; alt virket så stort og mye før;)
    Gleder meg til mandag og jobb jeg også. I julen går alle dager i surr!
    Nyttårsklem:)

    SvarSlett
  2. Hei Turid! Hold deg fast! Nå har jeg linka deg til en award jeg fikk. Du får ta en titt på bloggen min:)

    SvarSlett